Паважаныя сябры творчай майстэрні настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры!
Пасяджэнне 03.11.2020 дыстанцыйнае.

Па тэме “Змястоўныя і метадычныя аспекты вывучэння беларускай мовы і літаратуры на павышаным узроўні” прапаную Вам матэрыял нашых калег (матэрыялы ўзяты з сайта ДУА "Акадэмія паслядыпломнай адукацыі"), размешчаны таксама на старонках Блога настаўніка беларускай мовы і літаратуры Пекач А. К. у раздзеле Вопыт/Змястоўныя і метадычныя аспекты.
Рэкамендую пазнаёміцца з наступнымі матэрыяламі па тэме:
- Валатоўскі Л.С. ФАКУЛЬТАТЫЎНЫЯ ЗАНЯТКІ ПА БЕЛАРУСКАЙ МОВЕ ЯК СРОДАК РАЗВІЦЦЯ ПАЗНАВАЛЬНАЙ І ТВОРЧАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
- Гузава С.У., Швек І.І. ГЕРМЕНЕЎТЫЧНЫ АНАЛІЗ ВЕРШАВАНАГА ТЭКСТУ НА ЎРОКАХ БЕЛАРУСКАЙ ЛІТАРАТУРЫ Ў Х КЛАСЕ (НА ПРЫКЛАДЗЕ ЛІРЫКІ П. БРОЎКІ)
- Даманава В.А. МЕТАДЫ І ПРЫЁМЫ ПАВЫШЭННЯ МАТЫВАЦЫІ НА ЎРОКАХ БЕЛАРУСКАЙ МОВЫ ЯК СРОДАК АКТЫВІЗАЦЫІ ПАЗНАВАЛЬНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
- Жгарова В.М. ФАРМІРАВАННЕ ЛІНГВАКУЛЬТУРАЛАГІЧНАЙ КАМПЕТЭНЦЫІ ВУЧНЯЎ СРОДКАМІ ВУЧЭБНАГА ПРАДМЕТА “БЕЛАРУСКАЯ МОВА”
- Казлова А.У. КАРЭКЦЫЙНАЯ РАБОТА НА ЎРОКАХ МОВЫ ЯК СРОДАК ДЫФЕРЭНЦЫЯЦЫІ НАВУЧАННЯ І ПАВЫШЭННЯ ЯКАСЦІ ВЕДАЎ ВУЧНЯЎ
- Лаўрэенка Л.В. ВЫКАРЫСТАННЕ ПЕДАГАГІЧНЫХ МАЙСТЭРНЯЎ (НА ПРЫКЛАДЗЕ ЎРОКА БЕЛАРУСКАЙ ЛІТАРАТУРЫ Ў XI КЛАСЕ “ЖЫВУ, ЯК ЁСЦЬ, НЕ БЕЗ ЗАГАНЫ… ЛІРЫКА РАІСЫ БАРАВІКОВАЙ”)
- Лебедзева А.М. ВЫВУЧЭННЕ СКЛАДАНЫХ ТЭМ У РАЗДЗЕЛЕ ”НАЗОЎНІК”
- Лінкевіч А.А. СХЕМЫ І ТАБЛІЦЫ ЯК СРОДАК ПАВЫШЭННЯ АРФАГРАФІЧНАЙ І ПУНКТУАЦЫЙНАЙ ПІСЬМЕННАСЦІ НА ЎРОКАХ БЕЛАРУСКАЙ МОВЫ
- Літвінчык С.В. РАЗВІЦЦЁ ТВОРЧЫХ ЗДОЛЬНАСЦЕЙ І ЗВЯЗНАГА МАЎЛЕННЯ ВУЧНЯЎ ПРЫ ВЫВУЧЭННІ ВУЧЭБНАГА ПРАДМЕТА “БЕЛАРУСКАЯ МОВА” НА ПАВЫШАНЫМ УЗРОЎНІ
- Матошка Г.І. СТВАРЭННЕ РАЗВІЦЦЁВАЙ АДУКАЦЫЙНАЙ ПРАСТОРЫ ПРАЗ ВЫКАРЫСТАННЕ ПРЫЁМАЎ ТЭХНАЛОГІІ КРЫТЫЧНАГА МЫСЛЕННЯ
- Рамашка А.М. ВЫПРАЦОЎКА ЎМЕННЯЎ І НАВЫКАЎ АРФАГРАФІЧНАЙ І ПУНКТУАЦЫЙНАЙ ПІСЬМЕННАСЦІ ВУЧНЯЎ НА АСНОВЕ ПАДАЧЫ МАТЭРЫЯЛУ БЛОКАМІ
- Саматыга Ю.У. СІСТЭМА РАБОТЫ НАСТАЎНІКА БЕЛАРУСКАЙ МОВЫ ПА ФАРМІРАВАННІ АРФАГРАФІЧНАЙ І ПУНКТУАЦЫЙНАЙ ПІСЬМЕННАСЦІ ВУЧНЯЎ НА ТРЭЦЯЙ СТУПЕНІ АГУЛЬНАЙ СЯРЭДНЯЙ АДУКАЦЫІ
- Скрабко С.У. АКТЫВІЗАЦЫЯ ПАЗНАВАЛЬНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ НА ЎРОКАХ БЕЛАРУСКАЙ МОВЫ І ЛІТАРАТУРЫ ПРАЗ ВЫКАРЫСТАННЕ МІЖПРАДМЕТНЫХ СУВЯЗЕЙ
- Сякацкая А.С. МЕТАДЫ КАНТЭКСТНАГА НАВУЧАННЯ Ў АДУКАЦЫЙНЫМ ПРАЦЭСЕ ПА БЕЛАРУСКАЙ ЛІТАРАТУРЫ ЯК СРОДАК РАЗВІЦЦЯ ТВОРЧЫХ ЗДОЛЬНАСЦЕЙ ВУЧНЯЎ НА ІІ СТУПЕНІ АГУЛЬНАЙ СЯРЭДНЯЙ АДУКАЦЫІ
- Чабан Н.І. ЗНАЧЭННЕ ФАКУЛЬТАТЫЎНЫХ ЗАНЯТКАЎ ПА БЕЛАРУСКАЙ МОВЕ НА III СТУПЕНІ АГУЛЬНАЙ СЯРЭДНЯЙ АДУКАЦЫІ
- Юрашчык С.А. ЭФЕКТЫЎНЫЯ ПРЫЁМЫ ФАРМІРАВАННЯ АРФАГРАФІЧНАЙ ПІСЬМЕННАСЦІ ВУЧНЯЎ
Выказваю шчырую падзяку калегам за магчымасць выкарыстання матэрыялаў па тэме “Змястоўныя і метадычныя аспекты вывучэння беларускай мовы і літаратуры на павышаным узроўні” і папаўнення нашых метадычных скарбонак.
З пашанай, А.К. Пекач.